35+3 haftalık hamileyim son bir aydır hiç kilo almadım sabit kilomdaydim. 30. Haftadan sonra mide bulantıları yaşamaya başladım hâlâ devam ediyor.. Dün tartıldım ve 3 kilo verdiğimi gördüm tüm hamileliğim boyunca aldığım kilo sayısı 3 bu bebekte gelişim geriliğine sebep olur mu? Aynı şeyleri yaşayan oldu mu?