melikets33 Kızlar dün akşam 9 dan beri karnımda bir ağrı var anlatamam gaz sancısı gibi de değil gibi de sabahı sabah ettim 🥺 hala geçmiyor felaket ağrıyor dün salata da mor lahana yedim acaba o mu kötü yaptı ve bu ağrı nasıl geçer yarın 24 haftalık hamileyim
Fundahakanb melikets33 bende mor lahana yiyorum öyle bir etki görmedim .üşütmediğini kendini cok yormadığını düşünüyorsan doktoruna görün istersen
matmazellayy melikets33 Dinlen geçmiyorsa İdrar yolu enfeksiyonuna baktır bende acillik olmuştum karın ağrısından enfeksiyon çıktı canım
melikets33 @"Fundahakanb yok ya üşütmedim yorulmadım da ama felaket bi sancı gaz sancısı bence eminim başka da onu tetikleyecek bir şey de yemedim düşünüyorum
Ebrar042 melikets33 ilk hamileliğimde bende gaz sancısı zannettim afedersin büyük çişim var gibiydi meğerse doğum ağrısı çekiyormuşum geceden beri geçmiyorsa hemen gidin geçmiş olsun