hayalim35 Kızlar 4-5 dk gelen çok hafif sancılarım var tam düzenli diyemiyorum karnımda sert napacağımı şaşırdım napmalıyım
Elosdef Ben de 39+3 üm sürekli kendimi yokluyorum 😁 düzenli değil derken bazen 4-5 dk da bir oluyor bazen olmuyor mu
hayalim35 Elosdef bu günde acile gittim düzensiz sancılar var onun dışında ne su ne sancı ne açılma yok 40+0
Temmuzmucizesi26 hayalim35 bende 39 oldum bende de bir şey yok doktor 40+0 da bebeğin durumuna göre artık suni sancı vereceğini söyledi size teklif etmedi mi
Elosdef hayalim35 ay ben de aynı durumdayım 40 bugün hiç sancım yok düzensiz bile :( @Temmuzmucizesi26 benim doktorum 41e kadar bekleyeceğini eğer istersem suni vereceğini olmazsa sezaryenle alması gerektiğini söyledi
hayalim35 Temmuzmucizesi26 yok bebeğin durumu suyu iyi bekleyebiliriz 1 hafta daha ama 2 günde bir gel riskli dedi