Hanımlar gece bir anda sancıya uyandım lavaboya gittim açıkça yazıyorum tecrübesi olan varsa beni bilgilendirsin diye kusuruma bakmayın
Bağırsaklarımdan gelen sesi size anlatamam evde yankılandı yani öyle guruldama değil ilk kabız gibi zorladı (yarım saat kadar ) sonra su gibi aktı ama gazla beraber ama su gibi olmasına rağmen beni o kadar kıvrandırdı ki anlatamam aynı zamanda bulantı eşlik etmişti
Sonra üşüme geldi ayaklarıma tuluk yaptım yorgun düştüm uyuya kalmışım şimdi uyandım ishal gaz aynı devam su gibi ama yine de kolay yapamıyorum
Belimden makata kadar ağrım var ter içinde ağzım kupkuru uyandım ishal bulantı da devam dediğim gibi
40+1im saat 11:15de randevum vardı doktor kontrolü
Sizce hastalanmış olabilir miyim ? Ama bir anda oldu yani
Yoksa bunlar doğum belirtisi mi ama hiç iyi değilim 🤧 öyle bir ağrı çektim ki gece Allahım canımı al çocuğuma birşey olmasın dedim ne olur tecrübeli anneler yazsın