Freefam Ozgeeee2504 23 haftalikken yaptirmistik gecen sene 18 bindi ozel muayene doc dr perinatolog fiyati
Ozgeeee2504 Freefam aşırı pahalı değil mi ya fetal DNA nin çok pahalı olduğunu biliyordum ama amniyosentez i bu kadar tahmin etmiyordum
Freefam Ozgeeee2504 evet oldukca pahali dogum icin 23 bin vermistik gecen sene amniyosenteze 18 vermistik bi dogum parasi kadar var
Ozgeeee2504 nurrr1234 bu fiyatlar aşırı çok ya bir doğum ücreti kadar nerdeyse muayene detaylı ultrason filan derken 20 bini geçer
Ozgeeee2504 Merve_3351 7 bin yine iyiymiş ya 18 diyorlar 7 bin olsa keşke razıyım ama telefonda ucrette vermiyorlar
nurrr1234 Ozgeeee2504 evet birde bu işlemi rastgele birilerine yaptırmaya cesarette edemediğimiz için mecbur sağlıklı olsunlar kucağımızda olsunlarda napalım 🤲🏻
Ozgeeee2504 nurrr1234 aynen öyle bende kendi sehrimde içime sinen bir doktor bulamadım şehir dışına gitmeyi düşünüyorum
Ozgeeee2504 Merve_3351 Antalya Muğla Denizli bu üç ilden birinde yaptircam merkezden uzak yaşıyorum biraz hangisine gidersem aynı mesafe olacak
Merve_3351 Ozgeeee2504 mersinde yaşıyorum yani 2 iyi doktor var bildigm biri 5 bin di benm gittigm 7 bindi kasım ayında bu fiyatlar biraz fazla
nurrr1234 Ozgeeee2504 evet doktor seçimi çok önemli gerçekten bende Denizli’de yaşıyorum ama Isparta’da yaptırdım kontrollerdede oraya gidiyorum
Ozgeeee2504 nurrr1234 ben Antalya’dan Denizli’ye gitmeyi düşünüyorum çağrı güven var denizlide inanılmaz iyi bir doktor bence amniyosentez islemlerinde de baya başarılı deneyimli