Merveekayaa1 Koyu bi yapılı kanlı şekilde geldi ama Şuan geçti sadece karın ağrım var. Doktoruma yazdım ama daha cevap alamadım hastaneye gitmeli miyim. Karnım biraz ağrıyor çarşamba gününe sezeryan günü almıştık
matmazellayy Merveekayaa1 muhtemelen doğumun başladı ama korkmana gerek yok hemen gelmiyor zaten sezeryan olucakmışsın duşunu al işlerini hallet doktorundan cevap gelince hastaneye gidip minnoşunu kucağını al ay ne heyecanlı şeyler 🥹
Merveekayaa1 matmazellayy oy teşekkür ederim canım benim doktorum yazdı şimdi doğum hemen başlamaz rahat ol duşa gir dedi bakalım göreceğiz 🫠