umudumhicbitmez13 ultrasona göre beklenen doğum tarihi 21 Haziran ama sezaryen olursam bayram öncesine alırlar gibi çünkü gebelik şekerim var ve riske atmak istemiyorum şu an 31+3 :) en son kontrolümde suyun falan normal gelişimi normal dedi ama şekerden dolayı stres oluyorum aşırı yüksek de değil oysa… sadece tokluk 141 bile çıksa dahiliye beğenmiyor 😂