Merhabalar. Hamilelik öncesi Nates Q-Plus isimli bir takviye edici gıda kullanıyordum. İçinde D vitamini, konezim Q10 ve folik asit var. Hamilelik sonrası doktorum devam etmemi söyledi ama içindeki kornzim q10’un hamilelerde kullanımı önerilmiyormuş sanırım. Söz konusu takviyeyi sizlere de hamileliğinde öneren doktor oldu mu acaba?