Gulshen19 27+5 gebeyim.Doktorum bebeğim için hem suyu çok fazla hemde iri dedi. İri demiş olması benim için çok mühim değil ama suyunun Fazla olması çok düşündürüyor beni. Beni rahatlacak bir kaç Bilgi var mı yoksa endişelenmeye devam mı edeyim ?
Zeynepsa Gulshen19 bir kac hafta sonra tekrar baktir suyuna canim. Benimde coktu sonra normale dondu .bebekte iriydi.
edaozdxx Gulshen19 muhtemelen gebelik şekerin var canım. Bebek iri ve aynı zamanda suyun fazlaysa şeker olduğu anlamına gelir.
Gulshen19 Chan Doktor şekere bağlı diye sadece tahminde bulunuyor emin değil Yaptırdım 167 çıktı oran. Çok yüksek değil diye düşündüm ama doktor yine de diyet verdi. Bilemiyorum
Gulshen19 Doktor şekere bağlı diye sadece tahminde bulunuyor emin değil Yaptırdım 167 çıktı oran. Çok yüksek değil diye düşündüm ama doktor yine de diyet verdi. Bilemiyorum
Smiley87 Gulshen19 benimki üst sınırda çıktığı halde dahiliyiye yönlendirdi , tehlikeli demişti dahiliye , ben diyetle düşürdüm . Şekeri hafife almayın
Chan Gulshen19 Diyet verdiyse mutlaka bir bildiği vardır. Siz yine sonucunuzu endokrin uzmanına gösterin derim. Asıl bölümüde bir incelesin.
KubilayEsraKayadelen Suyunun fazla olması genelde sindirim sisteminde bi sıkıntı olmasından kaynaklı diye biliyorum doktor daha iyi bilir tabi ama tekrar bi muayene olmanda fayda var kuzum
Gulshen19 KubilayEsraKayadelen sağol canım ilgin için. Umarım ciddi sonuçlar getirmez bu durum. Sana da şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum. Çok iyi bakın kendinize 😉
Gulshen19 edaozdxx evet sanırım durum tamda böyle. Diyeti de %70 uygulayabiliyorum . Suyunun fazla olması iri olması umarım ciddi sonuçlar doğurmaz . Teşekkür ediyorum 🙏🏻