ttksacr Minikuzucuk ben gittim canım önce Dr Serkan özkula gittim sonra Neslihan Bahata ikisi de çok iyi doktorlar ben bebek tedavisi için gittim ama kısmet olmadı bir de Volkan Turan var o da çok iyi bir doktor
Minikuzucuk tunasmom herhangi bir sıkıntınız oldumu peki bilgililermi veya iyilermi . Bu arada bende aynı doktora gidiyorum