Merve_3351 sancılar tamamen kesilmiyor hissediyorsunuz biraz ama alt taraf hissizleşiyor, ıkınırken filan da hissetmiyordum sadece bana verilen direktifle ıkınıyordum. Benim doğumum uzamadı, aksine epidural sayesinde güzel bir doğumum oldu. Doktorunuzla konuşun bu konuyu riskler ve yan etkiler çok kişisel çünkü. Anestezi uzmanı yapıyor zaten random bir insan gelip yapmıyor. Umarım siz de kolay bir doğum gerçekleştirirsiniz.