26+0 gebeyim, doktor kontrolünde hiç bir problemim yoktu hatta bebeğim ilk kez yüzünü gösterdi, kontrolden eve geçip yaklaşık 1 Kg çilek yedim saat 22:30 gibi de uyumak için yatağa geçtim. 01:10da ağrı ile uyandım ve hala ağrıdan kıvranıyorum. Sanırım ishal ağrısı gibi ama anlayamıyorum da, buna benzer bir şey yaşayan var mı aranızda 🥺