Kbryns Arkadaşlar selam, doğumdan sonra bebeğin plasentasını teslim aldınız mı yoksa hastanede mi bıraktınız?
Yaprakdokumuseverr Kbryns sezaryen olmuştum aklıma bile gelemedi ama bu sefer ssvd yaparsam istiyorum. Üstüne ağaç dikiyolar bana aşırı manidar geliyo 🥹
Klbk16 Kbryns ilk gebeliğim alıcam inşallah çünkü çocuğun hayat ağacı çöpe atıyorlar enerjisi düşüyormuş çocuğun ömür boyu dereye göle biyere bırakın su gibi hayatı olsun diyorlar yada toprağa gömün diyen de var oda mantıklı ama bırakmayın hastanede
elmaelmaelma 3_oglan_annesi alıyorlar tabi ki. Arkadaş sezaryenden dolayı aklıma gelmedi demek istemiş, belki genel anestezi olduğu için baygındır. Ben alındığını da hiç duymadım zaten. Garip geldi şu an düşüncesi bile 🙄
Yaprakdokumuseverr 3_oglan_annesi yok alıyolar tabiki 😀 ama genel anestezi oldum acil olarak aklımın ucundan geçemedi
3_oglan_annesi elmaelmaelma takildm da ne bilim alıp ne edecem o an aklına bile gelmez plasenta falan
Yaprakdokumuseverr 3_oglan_annesi şimdi gittiğim doktor ssvd yaptırıcak inşallah. Normal doğumlarda zaten belirli bi süre kesmiyor kordonu son kan da bebeğe geçip bembeyaz olana kadar bekliyo. Keşke ilk doğumumda bu doktorla yolum keşisseydi. O kan bile çok önemliymiş.
3_oglan_annesi Yaprakdokumuseverr inşallah istediğiniz gibi olur bn normal doğum yaptm ama hiç hatırlamıyorum beklemişlermiydi istnblda dogumunz
Kbryns Plasentayı makyaj malzemelerinin üretiminde kullanıyolar diye bir söylem duydum, bu sebeple hastaneler büyük makyaj firmalarına plasentaları satıyolarmış, ne kadar doğru bilemiyorum ama bende almak istiyorum gider gömerim diye düşünüyorum