Kizlar merhaba 9 haftadayım zaten bu zamana kadar hiç belirtim olmadı mide bulantısı vs hiç birini yaşamadım arada kasık agrım oluyordu o kadar dünden itibaren karnıma çok agrı saplanıyor haricinde yine hiç bir belirtim yok 6+3 de kalp atısını duymuştuk bir kürtaj geçirdim korkuyorum o yüzden bu durumu yaşayan var mı