Merhaba evet çok saçma gelecek belki hatta dalga bile geçeceksiniz ama bebek isteyenler beni anlar,lütfen dalga geçecekler yazmasın.
Ben 5 gün gecikmeyle regl oldum ilk gün hayatımda hiç çekmediğim kadar ağrı çektim (30 yaşındayım) adetim bitti ve son günden itibaren kasık ağrısı yaşıyorum (sağ taraf),reglimin 3.günü başım döndü ayakta duramadım yolda oturdum kaldım ve baş dönmelerim devam ediyor,idrar testim negatif.Benim gibi olan ve sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı ? Almanya’da yaşıyorum malesef burda direkt gidip hcg testi veremiyoruz :’)
Sevgiler 💗