BBusraa Aysegularas en fazla bir iki hafta daha beklersin canım ne olacak sanki tabii insan sabırsı oluyor ama 😂
Bella Ben de 38+1 deyim hiç bir belirti yok, yarın doktora 39.hafta bana suni ver diyeceğim bakalım ne diyecek??
Ceyy Bizde 37+5 olduk dün kontrolde doktorumuz 2-3 hafta daha rahat gelmez dedi. 🙈 Erkekler rahatı seviyor. Daha kanala bile girmemiş.
Baykalll Bizde 39+5 olduk gecen hafta gittigimde 1 cm acilmam vardi bugun kontrolumuz var ne sanci var ne de belirti stres ysptim iyice