01ninoo Hamile iken diş etiniz ve diş ağrınız oldu mu olduysa ne yapmalıyız nasıl geçer bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏
Neferut 01ninoo bol süt içmek diye duydum çocuk kalsiyumu aldığı için kalsiyum takviyesi yapmak iyi geliyormuş sanırım
Fundahakanb 01ninoo 1.de diş etlerim ağrımıştı gingivit diye bişi olmuşum antibiyotik almadan geçmedi . 2. Ye hamileyim azı dişim cok ağrıyordu dayanacak gibi değildim gidip çektirdim .çektirmeme rahmen 20 gün daha ağrı çektim .iyi ki çektirmişim
buseyusuf27 01ninoo dün diçcideydım gebelıkten dolayı diş etleri şişme yapmıs gargara ve düzenli diş fırçala dedi dolgu yaptırdım bide ıgnesız yaptı
Melekleriminanesiyim2 Hastaneye gittim antibiyotik verdi kadın doğum doktoruna gittim kulana bilirsin dedi perisirin gurubu bebeğe zarra vermez dedi 4gunde ağrı zor gecdi
Mjgn Ben de iki gün çektim. Karanfil yağı önerdiler. O iyi geldi.Ağrıyan dişe kulak çöpüyle sürüyorsun.Yanlız dudağına falan değerse yakıyor biraz. Birde yutmaman gerekiyor.