Freefam geçtiğimiz mayıs ayında dış gebelik yaşadım, 2 ay içinde tekrar hamile kaldım meğer dış gebelikte yapılan ilaç bebeği engelli yapıyormuş eylül ayında tekrar kürtaj oldum. şimdi 16+2 olduk üçüncü hamileliğim sorunsuz ilerliyor sadece bir küçük kanama yaşadım ilaç kullandım şimdi her şey normal. içinizi rahat tutun hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza alırız inşallah isteyen herkese nasip etsin allah🙏🏻💖✨