Esraa17 Arkadaslar 6 haftalık hamileyken kahverengi akıntı basladı 10 gün oldu hala devam ediyor ama agrım falan yok acaba nedendir böyle durumla karsılasan varmı.
esraalican0109 İsterseniz bi doktora görünün . En doğru cevabı size doktorunuz verecektir. 10 gündür sürüyormuş inşallah kötü birşey yoktur . Olumlu düşünün . Ama mutlaka danışın .
Esraa17 Gittim ilaç verdi kullandım ama doktorda kesin bişey söylemiyor düşük riski olabilir diyor ama normal bi kanamada olabilirmiş yani bende ortada kaldım kesin bişey ögrenemiyorum.
o6__8o Bende 5+2 gunluk hamileym .bende de kanama oldu hemen doktora gittim karnmda sanci kramp olustu. Şükur ki bebegm iyiydi.ilac kullaniyorm simdi.akintimda 3 gun sonra kesilmeye basladi. Eger uzarsa mutlaka gel demisti.kahverengiye dönüsup kesildi. Dusuk riskide var.ama yerlesme kanamasida olabilir dedi. İnsallah bebeislerimiz iyidir saglikla kucagimiza aliriz.))
Esraa17 Amin inşaallah ya bilmiyorum bu kan gibide degıl kahverengi bi akıntı agrı falan hiç bişey yok gayet saglıklıyım bakalım gidicem inş birdaha doktora ama doktorum 7 ocakta gelicek o güne kadar korkudan ölücem herhalde merak ediyorum ne oldugunu