sedakorkmz Zhra42 ilk haftalar değil ama son haftalarda berbat bir şekilde yanıyor ve uyutmuyor, yarın kavuşuyoruz ama bu gece uyku yok mide yanmasından 😔
Gulluuuuu Zhra42 ölüyordum ilk haftalar her şeyi denedim şurup, süt, tahin aklınıza ne gelirse baktık olmuyor doktorum hap yazdı zaten hamile kalmadan öncede midem kötüydü benim hep şükür o sayede rahat bir hamilelik geçirdim
hanlnim Zhra42 tüp mideli olduğum için en başından beri yanıyorum…. bilmiyordum nexium içiyordum sonra doktoruma dedim bir süre içme dedi rennie şurup verdi onu kullanıyorum dayanamayınca… gün içinde süt ve soda içiyorum🫠🫠
Zhra42 Gulluuuuu benim daha gebelik durumum yok şüphem var sadece ama ben midemin normalde yandığını hiç bilmem