Selâm kızlar ilk gebeliğim 41+4 e kadar gitti ve doğum başlangıcı ile değil mide kanaması şüphesi ile yatırıldım 4 güñ el muanesi 2 kzde suni ile ancak doğum tetikleni .kesesi bile patlamadı el ile patlttilar . Suan 2.gebeliğim 35+5 deyim bundada çok uzayacak aynı şekil el muaneleri olucak günlerce diye korkuyorum . 38 deďmi gelsin istiyorum . Neler yapmaliyim varmı önerisi olan . Pelvik sporları dısında hic bisi yapmamışdm ilkinde . Ahuudu yapraği falan cidden ise yariyormu .?