Kızlar normalde yumurta çatladı mı çatlamadı mı bilen bir insan değilim yani fark etmiyorum bu ay adetimin bittikten sonra ikinci günü femaraya başladım bugün dördüncü günüm dün kahverengi leke gelmişti ve sol Kasığıma 1 şeyler batıyor gibi oluyor bacaklarimi kendime doğru cekersem kasıklarım ağrıyor lekelenme sebebi ne olabilir yumurta mı çatladıdün ilişkiye girdik inşallah inşallah tutmuştur