Nisaiste Hanımlar burdan alışveriş yapıpta memnun kalan var mı biz beşiği ve arabayı ordan aldık taksitle daha gelmedi mayısın başında beşiği getircekler sağlam mı değil mi tereddütteyim ve bana biraz pahalı geldi açıkçası