Kızlar gelen giden yok malesef 🙁 bizim kız çok nazlı çıktı 🙁 Şu eksik, bu eksik, şunu almadım, bunu almadım, şu tamam değil derken belki de korkuttum benim kızı 😔 ben streslendikçe onun da gelesi pek yok gibi 🥺 zaten 8 gün de geriden geliyoruz aslında 😔 o yüzden 2 hafta kaldı da diyebilirim
Erken mi başladım bilmiyorum ama benim kız bir türlü gelmiyor diye ağlamaya başladım şimdiden, sizde durumlar ne hadi konuşalım, dertleşelim 🙏