EylemAryen Kızlarrr 40+2 oldum bugün kontrolüm vardı ama doğuma ait hiç belirti yok, benim gibi olan var mı Ne yapmalıyım acaba gelmesi için ?🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Temmuzmucizesi26 EylemAryen gelmeyen gelmiyor sanırım ya bende 38 oldum hala tık yok ama hissediyorum 40 ları göreceğim 1 cm bile açılma yok
Temmuzmucizesi26 EylemAryen alt tarafınıza sıcK su tutun bol bol çömelin çatınızı genişletin doktorum bana bunları dedi
Rsahbaz EylemAryen o kendi süresi dolunca gelecek ne yaparsan yap. Onca hurma yedim iş yaptım yinede 40+5 te geldi yavrum
gulsozel EylemAryen 39 haftayız bugün tam olarak. 40ın içine girdik yani. Bizde de tık yok ne yapsam boş hala yukarıda oğluşum, aşağı inmek istemiyor 😂 çok hareketli canımı çok acıtıyor ama öyle durduk yere can yakıyor Baska bir iş yaptığı yok sıpanın😂 ne bir açılma ne rahim yumuşaması sıfııır
EylemAryen Rsahbaz bende durmadan hurma yiyorum yürüyüş çömelme ne gelirse akla yapıyorum ama tık yok. Suni sancı insanın kendi sancısından daha ağırmış diyorlar oda korkutuyor beni🤦🏻♀️
Rsahbaz EylemAryen bence ekstra bir durum yoksa bekleyin gerekirse hergün nst ben iki çocuğumda da bekledim hamdolsun kendiliğinden geldi hamdolsun. İlk yavrum 41+3 te ikinci 40+5 te doğdu
EylemAryen Rsahbaz 2 yaşında kızım var o yüzden doktorlara gidemiyorum öyle her gün pazartesi gidicem tekrar inş o güne kadar doğum yaparım
EylemAryen gulsozel benimde doktor hiçbir açılma falan yok dedi. Çok stres yapmaya başladım Aylarca gelmesin diye uğraşıyoruz son günlerde kendileri gelmiyor. Ne olacak ne zaman olacak kaygısı bitirdi valla beni
gulsozel EylemAryen vallahi aynı duygular içerisindeyim. Kendimizi strese sokmayalım o zaman onlar da strese giriyormuş, geleceği zamanı bilir diyip dua ediyorum. Siz de öyle yapın önemli olan sağsalim kucağımıza almak, olmadı sezaryen doğum yapacağız
EylemAryen gulsozel Allah yardımcımız olsun inş dualarda buluşmak dileğiyle,inş sağlıklı bir şekilde doğum yapar kucağımıza alırız