Rgmss Hastane odanızı susleyecek misiniz? Organizasyonla mı anlastınız, kendiniz süsleyecekseniz neler aldınız? Biraz fikir alısverisi yapalım🌸
zeynep_c Rgmss bence bir kaç tane balon alıp kapı süsü tül vs. alınıp kendiniz süsleyin. süs malzemeleri satan yerler var. oralardan dilediğiniz süs ürününü alın. organizasyona para vermeyin çok istiyorlar :) ikram olarak da pastanelerde hoşgeldin bebek madlen çikolataları oluyor güzel şık onlardan alıp bi de şekilli bir kolonya alırsınız bence yeterli :)
Eceeemay Rgmss ben normal doğum düşündüğümden kendim süslemek gibi riske atamadım ne zaman geleceğini bilemediğimden :) 2900 tl ye anlaştım içinde kapı süsü ve 50 li isimli çikolata hediye verecekler ama diğer şirketlerde nereye sorsam 3,5-4 bin arası fiyat verdiler
tugcesakzci Rgmss kendimiz süsledik. Parti malzemeleri saytan bir yerden renk renk balonlar, harfli balonlar, hoşgeldin bebeğim yazısı vb aldık. Kapı süsü falan yapmıştım zaten ben kendim onları da kullandık.
Rgmss zeynep_c orga Eceeemay bence fiyatınız cok iyi hem de her sey tek elden cıkcagı ıcın sızın ıcın daha az zahmetli olur 🌸
Cemre44 Ankara için fiyat alan var mı kendi hastanemiz bir organizasyon şirketi ile anlaşmış dışarıdan süsleme kabul etmiyorlar. Ve çok yüksek fiyat verdi organizasyon şirketi. 😔 Kendim süslemek istemiyorum çünkü bu tip şeyler beni strese sokuyor. Olmadı hiç anlaşma yapmayıp sadece çikolata lohusa şerbeti ikram vereceğim o kadar
Kubos58 Kapi susu yaptirdim jut cuval kumas aldim masa örtüsü olarak baby yazan kutulardan vardi eltimde onu aldim yazi panosu vardi onu kullanicam kardesim cikolata yaptirdi onu koyarim masaya nasip olursa cakepops yapicam öyle
Ea_aylms6 Kubos58 kızlar bende kendim süslemeyi düşünüyorum devlette böyle şeye imkan veriyorlar mı acaba ? Bazıları gerek yok zaten 2-3 saat sonra taburcu oluyorsun diyorlar da bazıları da kapı süsü için kapılarda delik ve çivi yok diyorlar