Merve_3351 Rgmss ya ben sütyen aldım süngerlilerden cok sacma geldi memeyi bebeğe veririken yandan C pozüsyonuyla tutuyormuşuzya o sütyen biraz zor atleti daha iyi
Rgmss Gzmemn pentinin internet sitesinden ben aldım beden uymadıgı icin iade ettim ama zaten begenmemıstım rahat degıldı hic.Dagi cok iyi diyorlar ama henuz almadım bakıyorum
Morlavanta1 Trendyolda 3lü emzirme sütyenleri vardı 280 küsüre almıştım. 3 renkti, siyah beyaz krem. Pamuklu ve çok rahat.
Morlavanta1 Rgmss aa evet onu yazmayı unuttum, belli oluyor maalesef uçları. Ama ben evde giymelik almıştım o yüzden sorun etmedim. İnanılmaz rahat ama 🙏🏻
Aysegul58 Geçen hafta baby mall den 2 tane aldm sonra acaba atleti kapli sekilde almk daha mi mantikli diye düşündüm yaa. Kapli sütyen ve atlet alan memnun kaln varsa bende fikirlere açığım.
Merve_3351 Rgmss emzirmek için açılan kısım varya orası çok yetersiz geldi bana. Ama süngerli benimki normal bez olan sütyenler nsl bilmem
tuueu3 Pierre cardinin meme ucu belli etmeyen emzirme atletlerinden aşşşşırı memnunum ayrıca sütyen takmanıza gerek kalmıyor aşırı kullanışlı kumaşı da çok rahat zaten tamamen pamuk içeriği var, dagiyi de kullandım ama ne yazık ki göğüs ucu belli ediyor..