Meryemkirci Haftada ikili test yaptırmıştım ve ense kalınlığı var dendi. Kalp parlakligi da var dendi kan sonuçlarım düşük risk gelmişti bugun kontrole gittik ve ne ense kalınlığı ne de kalp parlakligi gordu doktorumuz. Cok şükür cok mutluyum. Ve herkesin erkek dedigi bebegim 3. Muayenede de kiz olarak dogrulandi 🤭😂