Arslan_ummu Mutluannebebek tabi sen bilirsin de canım testte çıktıysa kanda kesin çıkar için rahat eder diye dedim ☺️
Mutluannebebek Kubraakgn0 Ay inanmıyorum değişik olmuş gerçekten ama nasıl sürpriz olmuştur size.ne mutlu sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim 3-4 gündür göğüslerim değişik geliyor şiş ve uçlar normalde içe gömülüdür biraz dışına çıkmışlar bel ve kasık ağrılarıma yanıltabilir diye önemsemedim göğüsler farklı ama
Kubraakgn0 Mutluannebebek Evet yani deniyorduk ilk aydan tutmasını beklemiyordum ilk bıraktım ilacı adet oldum bidahaki ay direkt tutunca şaşırdım hatta ilk test yaptım o kadar silikti ki inanamadım belki test bozuktur dedim sonra bekledim biraz daha 2 gün filan geçince biraz daha koyulaşmıştı eşim filan bu çok islik daha belirgin olması gerekmez mi bence biz yanılıyoruz dedi 😂 bi uygulamadan 10 lu test almıştım her ay yaparım diye onunla takip ettim bi 10 gün geçince hastaneye gittim hatta yanlış doktor seçiminden moralim çok bozulmuştu ee kese gözükmüyor kimyasal olabilir bu haftalarda 10 bebekten 7 si düşüyor filan diye çok canımı sıkmıştı 🙄😂
Mutluannebebek Kubraakgn0 Benim eşim de diğeri gibi koyu mu olacak çizgi diye soruyor dün ☺️ Pek anlamıyorlar . Çok sevindim canım senin adına tebrik ederim 🌼 darısı bana inş Doktor mevzusu çok duydum burda dediğin gibi yorumları gerçekten iyi araştırıp gitmek lazım baştan savan çok oluyor bi de hassas dönemlerimiz rahat rahat emin olmadan bu yorumu yapması çok acımasızca
Selbi777 Belli ki çok istiyorsunuz bebiş , umarım hamilesinizdir ,yoksa olmazsanız ben de üzülürüm, inşallah Allah size sağlıklı bir bebiş nasip eder 🙏 ümidinizi kaybetmeyin
Mutluannebebek Selbi777 🙏 umarım teşekkür ederim canım.Evet çok istiyoruz yeni başladık denemeye ama Allahım nasip eder inşallah
Mutluannebebek Ecemp1610 Evet ama dün akşam yaptığımdan daha koyu fotoda aynı açıyla çekemiyoruz ayırtedemiyor insan ama çıplak gözle belli oluyor canım ve testi yaptım 1-2 dk içinde belirdi inşallah güzel sonuçlar alırım yanılmam
Mutluannebebek Arslan_ummu Kanda çıkmayınca çok hüsran oluyor yaşadım onu kendime söz verdim adet günümü beklemeden kan vermiycem diye canım o yüzden bekliycem
Arslan_ummu Mutluannebebek tamam canım hadi hayırlısı olsun o zaman inşallah bu kez güzel sonuçlar alırsın