Haticeakgul benim doktorum 4 aya kadar emzirebilirsin gelişimi yavaş olduğu için o zamana kadar demişti. İleriye dönük emzirmeye devam edersen de bebeğin gelişimi olduğundan yavaş ilerler diyordu. Benim de oğlum çok bağımlıydı hatta yemesi içmesi kesilmişti o derece. Birden bıraktım bant yapıştırdım bak be olmuş pislenmis diye de anlattım hep. Ağladı parka götürdüm yemeğini orda yedirdim. Az bı TV telefon açtım, değişik oyuncaklar gösterdim falan 2.5 ay oldu bırakalı çok şükür. Sizde deneyebilirsiniz isterseniz ama ne kadar isterse istesin ağlarsa ağlasın asla yılmayin. Üzülmeyin de. Emin olun yemesi içmesi düzene girecek. Bende çok tedirgindim ne yaparım ederim diye ama şuan çok mutluyum.
Yani izda yardımcı olabilecek birisi varsa çok daha iyi olur sizin açınızdan. Kimi bebek geceleri çok huysuzlaniyor. İlk gece çok rahattı ikinci gecemiz ağlama krizleri ile geçti.
Siz bugün yarın demeden kesin çok geç kalmışsınız. Karninizdakine yazık günah. Beslendiği izin çocuğun alamıyor sütünüze karıştığı için.
İletişime geçelim isterseniz yardımcı olabildigim kadar konuşalım sizinle ❤️