miranatlas Ozlemtrnc7 37+2 yim bende de aynısı oldı merak ediyorum açıkçası ama nişannda pembemsi veya kahve felan oluyomuş diye biliyorım
4ysegulec Ozlemtrnc7 37+4 oldum ben de 35 haftadan beri falan geliyor. Araştırdığım kadarıyla normal hamilelik akıntısı. Doğum belirtisi olan akıntı, nişan çok farklı.