Neferut Arkadaşlar af edersiniz kabız olmuştum şişkinlik ondan olmuştur dedim ama artık öyle bir sorunum da kalmadı karnım bayağı şişti bunun sebebi ne olabilir?
Kafi Neferut hormonlardan dolayı olur canım bende hamileliklerimi ilk karın şişliği ve gaz sancisiyla öğreniyorum eğer gazin arttiysa oda şişlik yapıyor bunlar ilk hamilelik belirtileri zaten hayırlı olsun bu arada 🌸
adarayaz Neferut benimde öyle 6 haftalık sabah bir şey yok sonra yemek vs resmen 15-17 haftalık hamile gibi oluyorum (2. bu arada)