13+2 günlük hamileyim ve Bugün felaket bir diş ağrım başladı yani Allah kimseye vermesin gerçekten 🥴Çeşitli yöntemler denesemde bir etkisi olmadı ağrıya, aslında içmek istemedim ama eşim ısrar etti ve parol kullandım,hafif bir ağrı kesici olduğunu bilsem de biraz tereddüt ettim ve tedirgin oldum,ağrı kesici kullandınız mı sizler acaba gebelik boyunca