İlk başlarda sadece silikon kaşık aldım tabak evdeki kaseleri tabakları kullanıyorum kendim yedirdiğim için sonradan silikon vakumlu tabaklardan aldım önlerine koymak için ama tabiki vakum falan hikaye alıp yere fırlatıyorlar o yüzden önlerine bişey koyduğumda direk mama sandalyesinin önüne koyuyorum veya kendim yediriyorum 18 aylıklar ikizlerim artık normal bizim yediğimiz kaşıklarla yediriyorum tabaklarda bizim kullandiğimız tabaklar daha kendileri yiyemiyor