sevgul43_ bende ağrı acı yok ama nst de sancı çıktı yani bebeğin kasılmaları sanırım nst de çıkan şey çünkü hiç ağrı hissetmiyorum ama gün içinde 10 15 kez bebek toplanıp sertleştiriyor karnımı kasılma oluyor gününü doldurur inşallah sabırsız kızım 37 den önce gelmez🙏🏻 Doktor bol su iç dedi kasılmalara iyi geliyormuş