SSenaaa 36+6 olduk birkaç gündür mukus kıvamında akinti oluyor ama belirgin şekilde sizce normalmi neden oluyor acaba ? Doğumla alakası olabilirmi? Yada enfeksiyon tarzı bise ???
Ruveydass Kokusu kötü değilse normal. Rahim genişledigi için oluyormuş. Doktorum kokusu ve rengi belirgin şekilde değişiklik göstermediği sürece normal dedi. Ama yine enfeksiyona dikkat etmek lazim