Korkmak değil de tedbirli ve dikkatli olmak gerekiyor.
İlk hamileliğimde yaşadım. Bu hamileliği öğrenir öğrenmez eve iyi bir tansiyon aleti aldım. 30 haftalık oldum, henüz pek yükselmiyor çok şükür.
Önceki hamileliğimde de sadece tansiyon yüksekti, gebelik zehirlenmesine ya da erken doğuma neden olmadı.
Siz de dikkat edin. Takipte olun mutlaka, ölçtüğünüz değerlerle ilgili doktorunuzu bilgilendirin, ilaç verildiyse düzenli kullanın. 14-9u aşarsa acile başvurun.
Tuzdan uzak durun mümkün mertebe. Aşırı yağlı ve yoğun şekerli şeylerden, hamur işi gibi şeylerden ve kafein içerikli şeylerden fazla tüketmemeye çalışın.