Mesen Şimdiden almaya başlayın derim. Her şey ateş pahası olmuş ne yazık ki 🫠 Şu anda E Bebek’te çok güzel indirimler var. İmkanınız varsa üç beş demeden alın 😂 Yavaş yavaş almak emin olun hem daha verimli hem de bütçenize bir anda yük binmemiş oluyor 💕