ely88 merhaba ben Emine hanımdan randevu almadım,daha genç ve dinamik bir doktor olsun istedim,doktor Maviş Özge Gedik’e gidiyorum memorialda,memnun da kaldım.Fiyatlandırma departmanıyla görüşüp doğum için anlaşıp fiyatı sabitledik,ilk doğumumda suit odada çok rahat etmiştim,ikinci doğumum da aynı şekilde olacak. Aslında doğum sonrası geriye dönüp baktığımızda takip eden doktorlar arasında bir farkın olmadığını anlıyorsunuz, hepsi aynı şeyi yapıyor. Ben şimdilik memnunum doktordan ileride doktor değişikliği yapar mıyım bilmiyorum ama yine de bu hastaneyi tercih edeceğim