Fatos47- merhabalar. Rutinde olan 2li tarama,3li taramaları yaptırdım başka yaptırmadım. Fakat ben detaylı ultrasona kadar olan kontrollerde perinatoloji uzmanına gittim. Benim bulunduğum şehirdeki hastanede ultrasonlar çokta iyi değil, ilk gebeliğimde çıkan anomaliler daha önceki haftalarda da görünebilirmiş fakat ultrasonlar kaliteli olmadığı için geç kalmıştık. Bı neden uzman doktora bakıldım. Uzman doktorada söyledim neler yaşadığımı oda ilgilendi baya kendi genetik doktoru arkadaşına özellikle aradı sordu yapılabilecek testler vs varmı diye. Herhangi bi test önermedi böyle devam ettik.