miniciksev 15 Nisan’da 3 bugün 19 Nisan’da beta HCG 8 çıktı böyle olan var ni kızlar deneyimlerinizi merak ediyorum
CokCahilsinKeskeOlsen miniciksev ben 5.67 ile öğrendim önemli olan 2 günde 1 kan verip 2 katına çıkıyor mu kontrol etmek
Crnnn7 CokCahilsinKeskeOlsen benim bugün 22 çıktı çoook silik bir çizgi gördüm dün ama zor gözüküyordu bugün gittim 22 çıktı düşük dediler dahiliyeci baktı anlamamıştır belki dedim ama inşallah yine verdiğimde yükselirse sorun olmuyor muymuş?
Liya678 Son adet tarihim 15 mart tı,bugün doktora gittim doktor ultrason muayenesinde var gibi dedi kan tahlilinde 1.24 çıktı yok dedi, adet söktürücü verdi kullanmayıp biraz beklemeyi düşünüyorum