Elsa57- yeschef-13 teşekkürler canım şu içmeden yana sorunum yok hatta doktor fazla içiyorsun dedi ben gece bile şu içerim ama dediğim gibi günde 2 az galiba aklıma geldikçe tazeliyim ben sagolasin 😊
Cennet-polat Zeynepli12345 yeterince var zaten aman yenisi olusmasin ilkinde çok psikolojimi bozuyordu kırmızı kırmızı eşim senin karnında canavarmi var diye dalga geçiyordu tabi o sorun etmiyor sen takıyorsun faln diyorda çocuğunuzdan hatıra diyip kabulleniyorum artık napiyim 😊
Cennet-polat yeschef-13 bizde mesela annemde yok ablamda yok bir ablam ve ben aşırı çatlak oluştu ve ikimizde herzamn çok su içeriz çatlak olmayan ablam günde iki bardak su anca içer oda hatirlatirsa biri 😊
yeschef-13 Cennet-polat işte sadece su,krem,yağ,spor, genetik birini yapmak ya da yapmamak değil bir düzen işi derin/ciildin esneklik aldı mı tamamdır kafa rahat 🫠
zelihaerbcn06 Elsa57- bende aynısı oluyor canım çok tırnak batırma her gün Badem yağı ve çatlak kremi sür karnında tırnak izi olur yoksa