Karanfil19 Arkadaşlar bugün doktora gittim 12+5 deyim burun kemiği görülmedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi siz kaçıncı haftada gördünüz telaş etmeli miyim ?
Gulsah_g_ Bende 12+5 te gitmiştim görülmüştü. Ama her gebelik farklı doktor tekrar çağırdığına göre bu haftada gorulmeme ihtimali var. İsterseniz farklı bir doktora da gidebilirsiniz her doktorun farklı görüşleri oluyor