Enliven Arkadaşlar sizin bebişler ne zaman kanala girdi . Artık çok bunaldım zaman geçmiyo . 38 +5 deyim ama hala tık yok. Yürüyemiyorum kalkamıyorum. Sizler ne durumdasınız .
Seysey61 Enliven 37+3 yürümek yatakta dönmek işkence. Benimki de kanala girmedi daha ne yapabilirim bilmiyorum bende
mehtap4925 Enliven ben bu kanala girme olayını doktora sordum ilk gebeliklerde i bi hafta önceden kanala girme vermıs iki üçte sancıyla giriyormuş bazen ilk gebeliklerde de sancıyla gelebilirmiş
Boncukk123 Enliven çok zor biliyorum ama bebeği kanala yönlendirmek için hareketler var onları deneyebilirsin gücün varsa . Eminim çok zor biliyorum ben 36 da bile çok zorlanıyorum ama deneyebilirsen faydasını görürsün inşaAllah
mehtap4925 Enliven ben oğlumu 42 haftayı geçti doğurdum o kadar beklemese iyiydi ama 41 bişi olmaz csnım
Enliven mehtap4925 allah hepimize kolaylık versin. 42 de düşünemiyorum 🥲 allah sağlıkla büyitmeni nasip etsin
Enliven Boncukk123 denerim canım. Gün içinde bi tık daha iyiyim ama akşama doğru çok zorlanıyorum. Sanada kolay hayırlı doğumlar inşallah 😂🥰
Boncukk123 Enliven Amin canım benim de çarşamba randevum var doktora soracağım bende gün içinde iyi olduğum aralıklar oluyor gece daha çok zorlanıyorum ayaklarım şişiyor midem yanıyor 🥹 doktora sorup başlıcam bende inşaAllah 🌸
Okyanusolmak Enliven internetten çok var bebeği kanala sokmak için harektler. Biraz bakımın isterseniz