Kızlar moralim çok bozuk 😢 betam 4208 ama kesem görünmedi. Doktor sağlıksız gebelik sonlanması gerekiyor dedi. Dış gebelikten de şüpheleniyor. En son 13 nisan yaptırmıştım , 2322 çıkmıştı bugün yaptırdım 4208 çıktı. Benim gibi olan varmı 😢 kesesi görünmeyen betası yüksek olan. Moralmen tamamen çöktüm. Çok korkuyorum.