1234-i Kızlar 37+0a giriyorum bugün karnım sertleşiyor bu kasılmamı oluyor. Bebek çok sertleşiyor canım acıyor tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi lütfen
hayalim35 1234-i evet karnın bi kaç saniyeliğine sertleşip gevşiyor kaç haftadır böyleyim hatırlamıyorum bile 39+2 haftalık olduk
Masal77_ 1234-i bende bugün 37 ye gircem tam bir kaç saattir sertleşiyor o anlık bir canım yanıyor gibi rahatsız oluyorum sancı mi oluyor acaba
yildizvatan 1234-i Bu kasılmalar bebeğin ve rahmin kendini doğuma hazırlaması oluyor. Doğum sancısı belden kasıklara veya kasıklardan bele düzenli şekilde gelen ağrılar oluyor. Yani bu yaşadığınız doğum sancısı değil :)