Alkimbynz bende buyuzden çok iyi olarak gittiğim bir Dr u bıraktım 2 saat bekleyip 5 dakikada çıkıyorduk , en son kanamamda randevu 4 gün sonra ozmana bakabiliriz dediler sinirlendim , iyi ama daha az yoğun bir Dr buldum mis gibi 15-20 dakika suruyor muaynem , msjla Her soruma yanıt alıyorum her gittiğimde kalbi kolu bacağı bakılıyor 12 de baslaidm bu Dr uma 30 bitiyor , her gittiğimde magnezyum , demir, kan, multivitaminlerim bittimi sorar , aralıklı kan ve idrar ister, kilom bir haftada 2 kg birden arttı en basiti Dr a yazdım hemen git idrar ver tansiuon takibi dedi…. Değiştirin herkeisn iyi dediği ile iyi Dr olunmuyor kime göre neye göre iyi, şuan aynı hastanede başka bir Dr daha var herkes aaaa niye ona gitmedin diyor gitmem dedim çok yoğun ayrıca sadece Güleryüz hoş sohbet olmak yetmiyor , benim Dr umin uzmanlık alanı bana hitap ediyor diyorum