Ben bir akşam tuzlu bir atıştırmalı yedim unutarak be sonrasında ayaklarım balon gibi şişti. Buz gibi soğuk su dolu bir kovanın içerisine tuz koyup ayaklarımı soktum. Vücut tuzu atsın diye de bir litre su aldım elime onu içtim. Ayaklarımı hareket ettirdim içinde bir saat içinde düzeldi. Ama suya attığım tuz faydalı mı zararlı mıydı bilemedim siz koymayabilirsiniz emin değilim