snayglll anladım canım inşallah her şey gönlünce olsun :) ben 1,5 senelik evliyim. Olmadı henüz. O yüzden destek alalım dedim, eşimin sperm sayısı düşük 13 milyon minimum 15 milyon olması gerekiyor ya..o yüzden böyle olup bekleyen çok olmuş araştırmalarıma göre, ben tedaviye başlıyım diyorum. Mikroçip aşılama, aşılama artık doktor nasıl değerlendirirse..doktor arayışındayım. Benle aynı dönemde evlenen herkes hamile, evim o kadar sessiz ki :) koca evde gün boyu tekim. Üzülüyorum ister istemez, yaşadığım şehirde de tekim..