arkadaşlar 2li testime anlayan bakabilir mi sonuç nedir
serenayshnn ilk risk düşük risk dememiş belki o kafa karistirabilir
serenayshnn Bence gayet iyi bir sonuç. Bir sıkıntı yok gibi.
serenayshnn yaş riski orta çıkmış sadece benim de ortaydi fetal dna temiz çıktı
Grafiği nerde
Fatmadiebiri bunu verdiler sadece grafiği doktor görebiliyormuş sistemden
Sedadvc Çok teşekkürler içimi rahatlattınız🙏🏻